dagen O

Superhärlig dag idag! jag har haft jättekul med Marie, det blev inte som vi planerade med att gå upp vid 8, båda vaknade då men insåg att vädret var hemskt, så vi sov vidare och vaknade vid halv 12, vi gjorde oss klara och åkte till notholmen! där låg vi och solade, tog kort och fikade, älskar det stället asså, dit åker vi fler gånger Marie <3
Ikväll ska Marie sova här, vi ska göra något vi aldrig gjort förut, sova på studsmattan hihi (a) ska bli lite små kul va
Sen imorgon ska jag vara med min älskling <3 Alexander för er som inte viste det
hoppas på bra väder, för då vill jag bada!

Om en vecka och en dag ska jag och Marie ner till östersund och gå på storsjöyran och se bla. Lady gaga
läängtar, och sen precis när jag kommer hem ska jag till skåne en vecka med familjen
blir lite jobbigt där eftersom jag måste typ flyga ner dit själv, eftersom min familj åker den 1a augusti ner dit och jag kommer hem från östersund dagen efter
Nu är väl middagen snart klar, längtar inte -.- för det blir korv Haha, jaja middag ska man ha

Hejdå puss puss

jag ser riktigt osäker ut där i vattnet, Det var ju kallt förfan xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0