Fredag

Hej, sitter här och tittar på The city på mtv, tittar inte riktigt men hör det iaf haha!
idag ska jag träffa Marie Alex och Erik, men just nu är Marie med sin madre y padre på mio, den jäntan har fått nya möbler till hennes rum, kommer bli så snyggt och jag kommer bli avundsjuk xD men jag ska fixa mitt rum också, men det blir ju aldrig av fan.. nu ropar veronika att jag måste fixa min kanins bur, jag verkligen hatar att göra det, och det kan nog alla förstå, men men I got to do it anyway

Juste, jag har ju inte så många läsare på bloggen här men jag vill endå veta vilka ni är som läser
så alla kan ju kommentera med sitt namn och så, då skulle jag bli gla!

när jag är som gladast ser jag ut såhär haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din kanin dör annars.

2009-07-24 @ 13:35:31
Postat av: cassandra

självklart läser jag din blogg, den e ju bara för ball! go girl :D

2009-07-24 @ 14:06:41
Postat av: julia

I dooooo!<333:D

2009-07-24 @ 17:22:18
URL: http://jullias.devote.se
Postat av: Emma

Jag gör :D,varje dag!

2009-07-25 @ 16:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0