Gårdagen

Häey!
Igår hade jag inte tid att skriva något för jag var borta hela dagen, på morgonen, eller runt 12 åkte jag och Veronika in till stan och jag klippte mig, blev självklart inte nöjd, nu är det kort och inte fint, enligt mig iaf!
sen när jag kom hem la jag mig i solstolen och försökte förbättra brännan lite, men det hann jag inte göra så lång tid för Alex smsade mig och sa att jag skulle gå till bussen, så då fick jag skynda mig dit xD Vi åkte in till stan igen för han skulle köpa jeans, han köpte två par snygga jeans, och jag som sa till mig själv att inte köpa någonting kom hem med en kjol xD haha men den kostade under hundra lappen iaf, 99kr!
Sen åkte vi hem till Alex och åt middag, skulle egentligen hem efter, men det blev inte så, orkade inte åka hem! Vi cyklade till Maxi och han köpte godis, själv får man ju inte äta godis eller så haha, man blir ju lite suktad ibland
Vi såg på en bra film som gick på tv igår, den handlade om en kille som ljög jättemycket för han ville få andra att tycka om honom, och sen en dag så blev alla hans lögner sanna! Den borde ni se, om jag bara kunde komma på vad den hette  haha, men så bra minne har jag tyvärr inte!


Saknar min Alexandra <3

jag i mitt nyklippta hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0