Happyface today

hejsaan! nu såhär på sommarlovet så har jag inte koll på dagarna direkt, ändå rätt skönt faktiskt! men igår iaf var jag inne i stan med Julia, det var riktigt mysigt, vi åt lunch fikade och kollade i affärer
Jag kom hem med en ny t-shirt, och en ny kjol! superfine kan lägga in bild på det senare
Igår när jag kom hem från stan var jag hemma i en kvart sen bar det av igen till Bea, vi satt ett tag på en klippa och pratade som fan, eftersom vi inte setts på 11 dagar så hade vi en del att snacka om hahah
senare på kvällen var vi med Alex och erik och erik haha, och sen ännu senare kom Emma! efter det gick vi hem till Bea och drack smoothie och åt mackor! thihi, det var myyysigt

Idag på morgonen var jag och Alex inne i stan och lämmnade tillbaka ett par jeans som han hade köpt förut. skiitsnygga men dom satt inge bra satte ;D sen efter det så drog jag Alex och Jeanette och badade vid långsjön
det var kul fast fick både champis och fanta på mig, HA HA söta ungar det där va

Sen ikväll blir det ut igen med Jeanette och förmodlingen flera roliga personer!
nu har jag inget mer att säga, så lägger in bilder, för en bild säger ju mer än tusen ord eller hur ;)

Julia igår i stan <3

tröja jag köpte

Bea loco haha

Där jag och Bea satt igår kväll

Alexander kastar vatten på stackars mig och Jeanette

vi ser jättebleka ut, meeen det e bara effekter.... tror jag haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0