härlig dag ändå


en rätt så tråkig bild på mig :D men whatever
idag har jag spelat fotbolls spel med pappa haha det var riktigt längesen
jag och pappa har käkat kina mat, och så har jag fått prov köra bilen hahah fyfan va roligt det var
jag satte mig i förar sätet på skojj, men då sa pappa att ja fick proköra, så jag backade ut bilen och sen lite senare åkte vi och provkörde på en parkeringsplats, var sååå himla kul, längtar tills jag får bil!
efter det åkte vi iväg och köpte Ben & Jerrys och åt det och såg på Yesman

mysigt värre var det, och imorgon blir det upp tidigt, Malin och Marie time
haha vi ska ha en utflykt, ha med oss frukost och åka till ett ställe, ska bli najs hoppas vädret blir bra också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0