helgen

Hejsan, när var det sisst jag bloggade? kommer inte ihåg, men nu är jag här iaf
i förrgår var jag på bio med jeanette och Bella, den var bra, se den! sen efter bion åkte jag hem och var med Marie
vi träffade Linus och Martin ett tag och sen drog vi hem till Marie där vi såg på White chicks
I totally love that movie! dagen efter, alltså igår var planerna att träffa Alex, men jag och Marie hann baka muffins, spela "hej knäckt" och annat innan det, haha fan va kul det är med hej knäckt xD jag försökte göra ett seriöst videoinlägg också, haha men guud nej inte min stil! det gick fan inte att vara seriös

Men igår var ju jag med Alex, vi åkte till lidl och köpte glass mumma! :D sen så gjorde vi inte så mycket, eller jo jag letade kläder hur länge som helst, men hittade aldrig det rätta haha xD sen åkte vi hem till alex och åt middag och såg film och så! jag var så jävla trött så jag sommnade i soffan till en film, det var synd för jag ville ju se den filmen

Idag gör jag ingenting typ, spelar fotbollsspelet med pappa på playstation
har ätit jordgubbar också! haha, och ikväll ska jag och pappsen hyra någon film
Men nu äre bilder som gäller tycker jag!
Hejdååå

martin? linus? martin? linus? haha så lika

haha jag plockar blåbär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0