lördag

Häey! waazzaaap, näe skoja med det där, inte min stil att prata
imorse, eller tidigare idag cyklade jag och Marie hem från stugan som vi bodde i igår, medans Alex och Erik åkte moppe dom jävlarna xD det var riktigt jobbigt att cykla, det ligger borta i skarpnäck där vi var, så det tar ju ett tag att cykla hem, när jag väl kom hem så lagade jag lunch och åt den, suprice huh!
sen har jag bara tagit det lungt, ska träffa Marie lite senare, sen blir det filmkväll

Igår så badade vi, med kläder på haha, eller iaf jag och Marie det var rätt varmt faktiskt
sen så lagade vi mat, taco tallrik blev re
vi såg lite på gamla filmen "bröderna lejon hjärta" och det var en sååå otroligt tönt rolig scen hahahha
jonatan - kan du gissa vilken häst som är din då?
skorpan - den vita kanske?
jonatan - näe där högg du i sten

hahah fyfan va vi garva då xD älskar det där uttrycket nu, där högg du i sten hahaha



spola fram till 3.18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0