lördag

Hejsan alla glada sura trötta pigga"
jag är sååå trött asså, vi var hos mormor på middag och så, och jag sommnade i soffan xD shiises va skönt det var att sommna haha, idag var ju jag och Emma och badade och solade, det var jättemysigt
hoppas att jag blev lite brun iaf, kommer ju inte åka på någon sol och bad semester i år så är ju blekare än vanligt, men Barcelona i Augusti är något att se fram emot iaf!

förresten har Bea och Cassandra skaffat blogg

discreet.blogg.se
läs gärna den, det ska jag göra nu
skriver mer imorgon för idag orkar jag inte
hejdååå <3

hahahahhaha min och emmas bra humor

det var jobbigt att sola sådär xD


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi har bra Humor :P:D

2009-07-20 @ 11:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0