Söndag

Hejj! Whats up today? jo jag ska på bio med Jeanette och Isabell, gissa vad vi ska se för film?
jag och Jeanette har planerat att vi ska se denna film tsm i typ två år, haha så today is the day och så följer Bella med också som jag inte har träffat på hela sommaren, shiiiet men det ska bli skitkul iaf!!
den här morgonen/eftermiddagen har jag inte alls gjort mycket, har ätit gröt och tittat på tv och tagit lite kort
Kände att idag ville jag ha några kläder som jag inte brukar använda, så jag satte på mig lackleggings och en rosa tröja med svart text från Diesel! Like it. Försökte få någon bra bild, men det gick fan inte
raderade typ alla jag tog höhöh!

Jeanette Isabell och jag förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0