sunday

hejsaan! hur mår alla? jag mår sådär, mår lite illa men annars är allt bra, såg nyss en sjukt bra film med mamma! :O man behövde verkligen hänga med i den för att fatta, den heter The lake house Se den :)
förut idag klockan tre så åkte jag till Alexander, hans mamma plus hans syster + pojkvän och mormorn och hans låtsas morfar, vi åt sen midsommar mat, eftersom dom missade att äta den förut, och det gjorde ju jag med eftersom jag var i england då, så det var ju bra. Det var mycket trevligt
imorgon vet jag inte vad som händer, ska ta tagen som den kommer för en gångs skull!
nu ska jag se om någon rolig är inne på msn, annars vet jag inte vad jag gör hihi
puss hej


min alex <3

Kommentarer
Postat av: eva

SAKNAR DIG MALIN!

2009-07-26 @ 23:25:34
Postat av: julia

klart vi kan;)

2009-07-27 @ 23:33:54
URL: http://juliiabergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0