Onsdag

Hääärlig dag! Varit ute hela dagen med Jeanette och Nicole. har varit på tre olika badställen men inte badat på en enda, hahah först började vi med att åka till alby, där stannade vi inte så länge, vi köpte glass, solade sen åkte vi iväg igen, kommer inte ihåg vart vi åkte då.
Sen efter ett tag så tappade vi bort Jeanette, då åkte vi runt och leta efter henne, och sen så kommer vi på att vi kan ringa henne, haha då säger hon att hon är hemma xD

Lite senare på kvällen åkte vi och träffade några, och av en slump så var Martin en av dom xD vi åkte till stenbadet och var där ett tag, juste har brännt mig på Jeanettes moppe och fick ett sår som gör skitont när man badar :(

Imorgon så ska jag till stan med Julia <3 det var längesen, hoppas vädret inte blir allt för dåligt
men nu ska jag vara social på msn hahah Hejdåå <3
l


söta små barn <3 :D

Kommentarer
Postat av: martin

menas social på msn att tracka linus för att han e blond elr ;D haha

2009-07-17 @ 23:48:19
Postat av: linus

jag e inte blond :(

2009-07-17 @ 23:49:11
Postat av: malin

hoho yes sir :D

2009-07-18 @ 00:53:22
URL: http://maalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0